Grąžinimo sąlygos

APRANGOS ir AVALYNĖS GRĄŽINIMAS/KEITIMAS: 


Mes kruopščiai atrenkame kiekvieną prekę ir įsitikiname jų kokybe prieš išsiunčiant klientui. Jei vis dėlto buvo pristatytos prekės su gamintojo defektais arba netiko įsigytų prekių modelis, spalva, dydis, prekės gali būti grąžintos/pakeistos kitomis. Prekių grąžinimo teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 7 (septynias) dienas nuo prekių pristatymo jam dienos, prieš tai informuodamas Pardavėją  telefonu 8 647 76655 arba elektroniniu paštu Info@sportlook.lt 


Pinigų grąžinimas ir prekių keitimo sąlygos:

  • Per 7 dienas nuo prekių pristatymo, klientas informuoja mus apie savo norą grąžinti/keisti prekes. Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo dokumentą.
  • Užpildęs prekių grąžinimo formą, klientas nedelsdamas išsiunčia ją ir norimas grąžinti/keisti prekes registruotu paštu kartu pridėdamas ir prekių įsigijimą patvirtinančią sąskaitą faktūrą.

  • Gavus grąžinamas/keičiamas prekes, įvertiname jų kokybę pagal žemiau įvardintus kriterijus. Svarbu: jei prekės neatitinka minėtų kriterijų, mes negalime priimti jų atgal - pinigai nebus grąžinami/keitimas nebus vykdomas.

  • Jei gautos grąžinamos prekės atitinka žemiau įvardintus kriterijus, mes per 7 darbo dienas pervedame pinigus už jas į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pirkimas.

  • Jei keičiamos prekės atitinka žemiau įvardintus kriterijus, mes pagal prekių grąžinimo formoje įvardintą kliento pageidavimą gautas prekes pakeičiame į kitas (kitokio dydžio/spalvos).

Svarbu! Pakeistų prekių siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos, išskyrus tuos atvejus, kai prekės keičiamos  su gamintojo defektais ar pan.). Pinigai pervedami į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pirkimas, papildomas mokestis už atsiskaitymą grynais nėra grąžinamas.


Grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)

  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

  • Apatinis trikotažas negrąžinamas.

  • Apatiniai termo drabužiai nęgrąžinami.


Svarbu! Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

 

LAIKRODŽIŲ GRĄŽINIMAS/KEITIMAS:


Kokią garantiją taikome parduodamiems laikrodžiams?

Laikrodžiams taikoma iki 24 mėn. tarptautinė garantija.

Kokiais atvejais taikoma tarptautinė garantija?

Garantija taikoma laikrodžių gedimams, kurie kilo dėl gamintojo kaltės.

Kokiais atvejais negalioja ir yra netaikoma tarptautinė garantija?

Garantija netaikoma:

  • jei nėra pateikiamas garantinis lapelis ir pirkimo kvitas;
  • jei nesilaikoma laikrodžio naudojimo taisyklių;
  • jei laikrodis buvo atidaromas, taisomas ne garantinio remonto dirbtuvėse;
  • jei yra mechaninių laikrodžio apyrankės, stikliuko, korpuso arba kitų dalių pažeidimų;
  • laikrodžio korpusui ir suktuko gedimams;
  • laikrodžio apyrankei ir jos sudedamosioms dalims, tvirtinimams;
  • jei detalės gedimas yra natūrali naudojimo pasekmė (pvz.: odinės apyrankė dėvėjimasis).

Svarbu! Perkant naują laikrodį, elementui garantiniai įsipareigojimai taikomi 3 mėn. nuo įsigyjimo datos.

Kokios laikrodžio naudojimo taisyklės?

  • A) saugoti laikrodį nuo staigių temperatūrų pokyčių;
  • B) saugoti laikrodį nuo sutrenkimų;
  • C) saugoti laikrodį nuo cheminių medžiagų poveikio;
  • D) nelaikyti laikrodžio prie magnetų ar įmagnetintų daiktų, elektromagnetinių bangų šaltinių;
  • E) vengti vandens (pavyzdžiui, nesimaudyti su laikrodžiu), kurio atsparumas vandeniui nenurodytas arba yra mažiau kaip 10ATM/100m, o laikrodžio suktukas nepristumtas iki galo;
  • F) vengti vandens, jei laikrodis yra su odine apyranke;
  • G) garantiniu laikotarpiu remontuoti laikrodį tik garantinio remonto dirbtuvėse;
  • H) nekeisti datos tarp 9.00-14.00 ir 21.00 - 02.00 valandos.

Kuo galima valyti laikrodžio paviršių?

Laikrodžio paviršiui valyti naudokite minkšto audinio drėgnas servetėles. Nenaudokite aktyviai veikiančių cheminių valiklių, kadangi jie gali pažeisti laikrodžio paviršių ir odinę apyrankę.

Laikrodžių nustatymas ir valdymas

Laikrodžių nustatymas ir valdymas

  • Datai nustatyti suktukas atitraukiamas vieną kartą (jei laikrodis rodo datą). Mėnesiui turint 30 arba mažiau dienų, mėnesiui pasibaigus kaskart reikia persukti datą į priekį, kadangi laikrodžiuose naudojamuose datos ratukuose yra sužymėta 31 diena.
  • Norint nustatyti laiką, reikia suktuką atitraukti du kartus (jei laikrodis be datos rodymo, suktukas atsitraukia tik vieną kartą). Nustatant laiką, suktukas sukamas pagal laikrodžio rodyklę.
  • Viršutinis chronografo mygtukas skirtas chronografui paleisti arba stabdyti.
  • Apatinis chronografo mygtukas skirtas grąžinti chronografo rodyklę į pradinę padėtį.

Svarbu! jei laikrodis turi chronografo funkciją, dažniausiai galima rankiniu būdu nustatyti chronografo sekundinės rodyklės fiksuotą vietą. Chronografo sekundinės rodyklės vietą galima keisti iki galo atitraukus suktuką ir spaudžiant chronografo paleidimo mygtuką.


Svarbu! Laikrodžių grąžinimas ir keitimas

Internetu užsakytas prekes galite grąžinti ar pakeisti per 14 dienų nuo jų gavimo momento, jei nėra pažeidimų: pakuotės, prekės, bei nėra pakenkta prekinei išvaizdai.

 


PREKĖS PIRKTOS PANAUDOJUS DOVANŲ/NUOLAIDŲ KUPONUS, GRĄŽINIMAS:

   Jeigu užsakymo metu pritaikėte dovanų arba nuolaidos kuponą, kupono vertė į pinigus nekeičiama. Tad jeigu Jums yra netinkama prekė iš užsakymo, kuriam buvo pritaikytas dovanų ar nuolaidos kuponas, grąžintos prekės vertę eurais galite panaudoti bet kuriai kitai prekei iš internetinės parduotuvės įsigyti.


Iškilus klausimams, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu: Info@sportlook.lt arba telefonu: 8 647 76655

Rašyk
Skambink